"Ik kan niet intern doorschakelen"

Bent u op zoek naar een telefooncentrale waarmee u moeiteloos oproepen doorschakelt naar collega’s? Dan bent u bij Com-One aan het juiste adres. Onze VoIP-centrales maken het doorschakelen van oproepen kinderspel, zowel naar toestellen binnen hetzelfde gebouw als naar andere filialen of zelfs onderweg.

Kies voor een VoIP-centrale

Een VoIP-centrale is een telefooncentrale die zich in de cloud (online) bevindt. Dat betekent dat u niet meer gebonden bent aan een vast aantal telefoonlijnen, zoals bij een traditionele analoge centrale. Met een digitale telefooncentrale die gebruikmaakt van VoIP beschikt u over een onbeperkt aantal gebruikers die bereikbaar zijn op een vast toestel, een computer of een smartphone. Nieuwe gebruikers zijn bovendien eenvoudig toe te voegen.  

Dat maakt een VoIP-centrale perfect aanpasbaar aan de grootte van uw bedrijf. Of u nu een praktijk runt met drie gebruikers of een KMO met 100 medewerkers, een VoIP-telefooncentrale van Com-One laat u efficiënter communiceren met uw klanten. Dat bespaart zowel u als uw klanten een hoop tijd en frustraties. Meer details over wat VoIP precies inhoudt? Klik dan even door naar deze pagina.

Intern doorschakelen met een VoIP-centrale

Een oproep doorschakelen naar een andere gebruiker binnen dezelfde onderneming is via een traditionele telefooncentrale niet zo eenvoudig als het klinkt. Zeker niet wanneer uw bedrijf verschillende filialen heeft of vertegenwoordigers in dienst heeft die vaak onderweg zijn.

Aangezien een VoIP-centrale zich online bevindt, kunt u overal waar u over een internetverbinding beschikt alle voordelen van onze telefooncentrale genieten. Oproepen doorschakelen naar collega’s doet u in een handomdraai en zonder extra kosten. Dat is niet het enige voordeel van een VoIP-centrale. Meer weten over de andere pluspunten? Dan kunt u hier terecht.

Efficiënt doorschakelen via de Com-One app

Een oproep doorschakelen naar een collega, of die zich nu op locatie, op kantoor of in een ander filiaal bevindt, gebeurt steeds zeer efficiënt via de intuïtieve Com-One app of via ons online platform. Daarin geeft elke gebruiker aan of hij/zij beschikbaar is en op welk toestel. Zo schakelt u nooit meer door naar een collega die in gesprek of onbereikbaar is.

Wanneer u niet instelt dat u onbeschikbaar bent, maar toch niet kunt opnemen, zorgt een ingestelde flow ervoor dat een oproep niet verloren gaat. Als u bijvoorbeeld plotseling weggeroepen wordt en uw status vergat aan te passen, kan een inkomende oproep op uw vast toestel na 10 seconden automatisch doorgeschakeld worden naar uw smartphone of een collega. Meer weten over flexibel aan te passen voicemailberichten? Dan moet u hier zijn.

Problemen met doorschakelen? Vraag raad aan Com-One

Laat uw huidige telefooncentrale u niet toe eenvoudig oproepen door te schakelen naar collega’s? Neem dan vrijblijvend contact op met Com-One. Als Belgische VoIP-provider gaan we er prat op voor elke onderneming een telefooncentrale op maat te leveren.

Bij ons staat de klant en service op maat centraal. Wij komen dan ook graag bij u langs om uw persoonlijke situatie in detail te bespreken.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.