Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
Bedrijven die werken met een team van vertegenwoordigers die vaak klanten en prospecten opbellen, kunnen haast niet meer zonder een moderne telefooncentrale. Wie de vinger aan de pols wil houden, sales calls opvolgen en resultaten monitoren, kunnen hiervoor een beroep doen op een cloud telefooncentrale die gebruik maakt van VoIP.
Bij Com-One begeleiden we graag bedrijven met het ontwikkelen van een oplossing op maat van hun salesteam. Hieronder geven we u graag mee hoe we dit doen.
Laten we bij het begin beginnen. VoIP is namelijk niet meteen een term die veel mensen bekend in de oren klinkt. Het is een afkorting voor Voice over Internet Protocol. Eenvoudig gesteld betekent dit niet meer dan bellen via een internetverbinding en niet meer over een telefoonlijn.
Deze manier van telefoneren brengt heel wat voordelen met zich mee. Zo bevindt deze telefooncentrale zich online en kunt u altijd en overal waar u over een internetverbinding beschikt professioneel telefoneren, doorschakelen, uw voicemail aanpassen en andere instellingen beheren. Flexibiliteit is dan ook het sleutelwoord voor wie voor VoIP kiest.
Hoe kan VoIP helpen bij het opvolgen van sales calls?
Vertegenwoordigers hebben vaak een hele klantenportefeuille te beheren en daar komen van tijd tot tijd prospecten bij. Het overzicht bewaren is dan heel belangrijk. Een online VoIP-telefooncentrale kan hier op verschillende manieren bij helpen:
Heeft u andere functies in gedachten voor uw salesteam? Of bent u geïnteresseerd in de hierboven vermeldde voordelen? In beide gevallen aarzelt u geen seconde. Neem vrijblijvend contact op met Com-One. Wij komen graag bij u langs om uw specifieke situatie en manier van werken te bespreken. Vervolgens geven wij u een gepersonaliseerd voorstel.
U bereikt ons via 09 274 02 00 of het contactformulier.
Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
VoIP is de ideale oplossing voor:
Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul
ons formulier
in.