Professionele VoIP telefooncentrale voor de openbare sector

Wie actief is in de openbare sector kan het zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn. Wanneer een burger een vraag heeft, dan moet die zo snel mogelijk een passend antwoord op die vraag krijgen. Vaak is die vraag bovendien zeer specifiek, waardoor het efficiënter is wanneer de beller meteen de juiste persoon aan de lijn krijgt. Onbereikbare diensten zijn nefast voor de reputatie van uw openbare instelling.

Een oplossing voor deze veelvoorkomende problemen is een professionele telefooncentrale die gebruikmaakt van VoIP-technologie. Bij Com-One bieden we deze VoIP-telefooncentrales aan op maat van elke organisatie, ook voor de publieke sector.

Wat houdt een VoIP-telefooncentrale precies in?

VoIP staat voor ‘Voice over Internet Protocol’. Het is een technologie die ervoor zorgt dat u niet telefoneert over de traditionele telefoonlijn, maar via uw internetverbinding. Dat biedt u meer mogelijkheden en laat toe op een eenvoudige manier zelf een professionele telefooncentrale te beheren. Zoekt u meer details? Klik hier alvast even door.

Met de VoIP-telefooncentrale van Com-One is uw dienst steeds bereikbaar, kunt u een keuzemenu instellen en makkelijk telefoontjes doorschakelen naar andere diensten of collega’s. Zo werkt u sneller en efficiënter en worden burgers sneller door de juiste persoon te woord gestaan. 

De voordelen van kiezen voor een VoIP telefooncentrale

Kiezen voor een telefooncentrale met VoIP, dat is kiezen voor professionele telefonie en tegelijkertijd voor een eenvoudig beheer. Het grootste voordeel is dan ook het sprekende gemak waarmee u zelf een keuzemenu of voicemail kunt instellen of wijzigen en telefoongesprekken kunt doorschakelen.  

Hieronder sommen we alvast de belangrijkste voordelen van een VoIP-centrale op voor openbare diensten:

Zoals hierboven al vermeld: werken met een VoIP telefooncentrale laat u toe eenvoudig een keuzemenu in te stellen en aan te passen. Op die manier worden bellers meteen doorgeschakeld naar de juiste dienst of persoon. Dat bespaart niet alleen de beller, maar ook u een hoop tijd.

U kunt het keuzemenu bovendien uitbreiden met een eenvoudig te wijzigen voicemailbericht. Is uw dienst uitzonderlijk gesloten of wordt u na sluitingstijd gebeld? Dan brengt u de beller daarvan op de hoogte met zo’n bericht. Zo blijft niemand gefrustreerd en zonder antwoord achter. Over de vele mogelijkheden op vlak van voicemailberichten, leest u hier bovendien meer.

Werkt u mobiel? Dan zorgt de VoIP-telefooncentrale ervoor dat u steeds bereikbaar bent, ook wanneer u onderweg bent. Onze telefooncentrale zorgt er namelijk voor dat u ook via een (persoonlijke) mobiele telefoon of een laptop bereikbaar bent op het professionele nummer.

Bent u onbereikbaar? Dan worden uw oproepen meteen doorgeschakeld. Zo blijft geen enkele oproep onbeantwoord. Het doorschakelen in- en uitzetten doet u bovendien in een handomdraai.

Krijgt u een belangrijke oproep terwijl u al aan de lijn bent? Met een VoIP-telefooncentrale beantwoordt u makkelijk twee oproepen op hetzelfde moment.

Een zeer toegankelijke en intuïtief vormgegeven website en smartphoneapp laten u op elk moment toe zelf het keuzemenu te wijzigen, een nieuw voicemailbericht in te stellen of telefoonnummers toe te voegen.
 

Wist u dat gebruikmaken van VoIP er in veel gevallen voor zorgt dat uw telefoonrekening daalt, voornamelijk wanneer u vaak belt vanuit het buitenland? Vraag in dat geval zeker naar onze Com-bundels.

Een laatste voordeel is dat u geen fysieke ruimte hoeft vrij te maken voor onze VoIP-installatie. Alles bevindt zich namelijk online, in de cloud. Geen geknoei met kabels, lijnen en opstellingen.

Heeft ook een kleine openbare dienst baat bij een VoIP-telefooncentrale?

Het antwoord op die vraag is kort en bondig: ‘ja!’ Het is een mythe dat een professionele telefoniecentrale alleen voordelig is voor een grote speler. Bij Com-One gaan we er prat op dat we voorstellen uitwerken op maat van elke klant, ongeacht het aantal werknemers of de sector waarin ze actief zijn. 

Iedereen kan zijn voordeel doen met een VoIP-telefooncentrale. Zowel eenmanszaken als openbare diensten met verschillende medewerkers vinden iets van hun gading in ons aanbod.

Neem contact op met Com-One voor uw persoonlijke VoIP-centrale

Hebt u uw oog laten vallen op een VoIP-centrale van Com-One? Hebben de vele voordelen ervan u over de streep getrokken? Of twijfelt u nog steeds of VoIP iets is voor uw dienst? Aarzel in beide gevallen niet en neem contact op met Com-One. Hierboven beschreven we immers maar een greep uit de vele voordelen van onze VoIP-telefonie. We bekijken graag samen met u hoe we uw manier van werken kunnen vereenvoudigen met een telefooncentrale op maat.

Neem contact met ons op via ons contactformulier, of bel ons op 09 274 02 00.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.