Eenvoudige VoIP-telefooncentrale voor zelfstandigen

Het is ongetwijfeld een herkenbaar probleem voor vele zelfstandigen: u bent druk in de weer en kunt geen telefonische oproepen beantwoorden. Of uw medewerker valt op het allerlaatste moment uit, maar hij/zij staat wel rechtstreeks in contact met klanten, die hem/haar tevergeefs blijven opbellen. Op dergelijke momenten krijgen uw klanten niemand aan de lijn: geen voicemail, geen doorgeschakeld gesprek … En dat terwijl u natuurlijk geen klanten en omzet wilt verliezen.  

Dergelijke situaties kunt u als zelfstandige oplossen met een eenvoudige VoIP-telefooncentrale van Com-One. Wij zijn een Belgische VoIP-provider voor zakelijk bellen die oplossingen biedt voor bedrijven en zelfstandigen, klein of groot en in de meest uiteenlopende sectoren.

Wat is een VoIP-telefooncentrale?

VoIP staat voor ‘Voice over Internet Protocol’ en betekent simpel gesteld dat u telefoneert via uw internetverbinding. Dat is niet alleen kosten-efficiënter, het biedt ook een betere geluidskwaliteit en u kunt bellen met zowel uw vaste telefoon, uw smartphone als uw computer. Bovendien biedt zo’n telefooncentrale verschillende mogelijkheden op het vlak van doorschakelen, voicemails enzovoort.

U hoeft zich ook geen zorgen te maken om een ingewikkelde installatie. Uw VoIP-telefooncentrale van Com-One bevindt zich namelijk niet fysiek bij u op kantoor, maar wel online, in de cloud. Dat heeft als voordeel dat u locatie-onafhankelijk belt, ook in het buitenland. Meer informatie over wat VoIP is? Klik hier even door.

 

‘Mijn bedrijf is te klein voor een VoIP-telefooncentrale.’

Deze mythe wil Com-One graag zo snel mogelijk de wereld uithelpen. Wij zijn hier zeer duidelijk in: Com-One biedt oplossingen voor elk bedrijf, klein of groot. Of u nu een eenmanszaak runt of verschillende medewerkers in dienst heeft, u haalt hoe dan ook voordeel uit een telefooncentrale van Com-One.

Wij stellen onze VoIP-telefooncentrales af op de wensen en behoeften van elke zaak. U kunt deze vorm van telefonie eenvoudig beheren én u bespaart er een heleboel kosten en tijd mee. Ontdek de voordelen en functies van een VoIP-telefooncentrale hieronder, of neem contact op met Com-One, wij komen graag bij u langs om een voorstel op maat van uw zaak uit te werken.

De voordelen van een VoIP-telefooncentrale voor zelfstandigen

Kiezen voor een VoIP-telefooncentrale van Com-One is kiezen voor tal van voordelen. We sommen ze graag even voor u op:

  • Als u klanten belt via uw persoonlijke smartphone, krijgen ze toch uw professionele telefoonnummer te zien.
  • U beheert uw instellingen eenvoudig zelf, altijd en overal via de intuïtieve website.
  • Ook wanneer u niet bereikbaar bent, kunt u uw klanten te woord staan. U kunt voor elke situatie een voicemailboodschap instellen. Een nieuwe boodschap instellen is trouwens zo gebeurd. Lees er hier meer over. 
  • U belt tegen een voordeliger tarief, ook internationaal, met onze speciale Com-bundels.

Neem contact op met Com-One voor een voorstel op maat

Bent u geïnteresseerd in een VoIP-telefooncentrale van Com-One? Twijfelt u nog of onze telefooncentrales uw telefonieproblemen kunnen oplossen? Neem in beide gevallen contact op met Com-One. Wij bezorgen u graag een voorstel op maat van uw situatie.

Bel ons op 09 274 02 00 of vul het contactformulier in.

VoIP-telefooncentrale voor zelfstandigen

Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.