Unified Communications voor kleine ondernemingen | Com-One

Wat Unified Communications kan betekenen voor een kleine onderneming

Runt u een eenmanszaak? Bent u een zelfstandige met slechts enkele werknemers onder uw hoede? Bent u op zoek naar een manier om uw communicatie naar een hoger niveau te tillen? Dan is Unified Communications iets voor u.

Het is een mythe dat een professionele telefooncentrale enkel rendabel is voor grote bedrijven. Bij Com-One bouwden we een jarenlange ervaring op met het bieden van oplossingen op maat, ook voor kleinere ondernemingen.

Wat is Unified Communications

Unified Communications klinkt maar weinig mensen bekend in de oren. Vooraleer we een opsomming geven van de voordelen die deze technologie in petto heeft voor een kleine onderneming, is het daarom belangrijk duidelijk te omschrijven wat het precies is.

Laat ons beginnen door te stellen dat Unified Communications (UC) meerdere vormen van communicatie omvat. Het is software die VoIP-telefonie (telefonie via een stabiele internetverbinding) gebruikt om de gebruiker te laten genieten van een hele resem voordelen die traditionele telefonie niet aanbiedt.

De belangrijkste eigenschap van UC is dat het verschillende vormen van communicatie samenbrengt in één eenvoudig te gebruiken software platform. Zo kunt u onder andere telefoneren, e-mailen, chatten, faxen, klanteninformatie en telefonie-instellingen zelf beheren of videocalls organiseren. En dat allemaal op één plaats. U kunt dit bovendien overal ter wereld consulteren, zolang u over een internetverbinding beschikt. Kortom: Unified Communications zorgt ervoor dat u de volledige controle heeft over uw telefonie en andere vormen van communicatie.

Unified Communications voor een kleinere onderneming

Bent u nog steeds niet overtuigd van de voordelen van UC voor uw eenmanszaak? Hieronder lijsten we graag enkele concrete voordelen op. Wedden dat u deze situaties zult herkennen? 

  • Runt u een eenmanszaak en bent u dus als enige verantwoordelijk voor inkomende oproepen? Dan merkt u ongetwijfeld dat u vaak oproepen mist wanneer u bezig bent met een klant. Unified Communications biedt de ultieme oplossing voor dit probleem. Zo springt u zeer flexibel om met voicemailberichten wanneer u even niet bereikbaar bent. 
  • Geniet u momenteel niet bepaald van een performante dekking? Met de oplossing van Com-One geniet u nagenoeg altijd en overal van  een goede geluidskwaliteit. 
  • Waar u ook bent, op welk moment van de dag u dat wenst: u past zelf uw voicemailberichten, keuzemenu of klantgegevens aan. Zolang u over een internetverbinding beschikt, kunt u uw telefonie zelf beheren. 

Meer voordelen leest u op deze pagina. Vergeet niet dat Com-One altijd op maat van uw wensen en budget werkt. Wij doen geen bandwerk, maar installeren een centrale die volledig voldoet aan uw verwachtingen. 

Contacteer Com-One voor uw Unified Communications-oplossing op maat

Bent u overtuigd geraakt van de voordelen die Unified Communications of heeft u nog steeds een aantal bedenkingen die u graag eens met ons had besproken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag bij u langs om uw specifieke situatie te bespreken.

U bereikt ons het eenvoudigst via het contactformulier, of telefonisch op 09 274 02 00.

Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.