
Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
Het is een vaak voorkomende frustratie: u krijgt te vaak oproepen binnen die eigenlijk voor een collega bedoeld zijn. Voor velen die niet met een algemeen nummer en telefonist werken, is dit dan ook een belangrijke reden om over te schakelen op een moderne, flexibeler in te stellen telefooncentrale.
Een professionele telefooncentrale die gebruik maakt van VoIP is de oplossing voor dit probleem. U of de beller kiest dan namelijk zelf waar binnenkomende oproepen terechtkomen in alle mogelijke situaties. Deze zogenaamde callflow heeft u volledig in de hand. U leest er bovendien hier meer over.
Vooraleer we bespreken hoe een VoIP-centrale uw problemen kan oplossen, is het belangrijk dat u weet wat deze technologie inhoudt. Voor de uitgebreide informatie kunt u alvast terecht op deze pagina.
Een VoIP-centrale is een moderne telefooncentrale die de gebruiker niet meer laat bellen over een traditionele telefoonlijn, maar via VoIP: het Voice over Internet Protocol. Eenvoudig gesteld belt u dus over een internetverbinding. Natuurlijk hebben we het hier niet over een steeds wegvallende wifi-verbinding, maar een stabiele en betrouwbare internetconnectie.
Waarom zou u ervoor kiezen niet meer met een telefoonverbinding te bellen? Het is er tenslotte voor ontwikkeld, toch? Het belangrijkst verschil zit hem in de functies en voordelen die zo’n centrale met zich meebrengt. Die zijn veel uitgebreider dan bij een traditionele telefooncentrale.
Zo biedt een VoIP-centrale u verschillende opties om oproepen zoveel mogelijk te sturen. Zo komen oproepen sneller bij de juiste persoon terecht. Dit bespaart u heel wat tijd en de klant een pak frustraties. Hoe kunt u dit doen?
Mocht u alsnog een oproep binnenkrijgen die niet voor u bedoeld was, dan schakelt u die eenvoudig door. Dit kan vanop en naar zowel een vast- als een mobiel toestel. Bovendien ziet u met het presence management systeem van onze telefooncentrale ook meteen of uw bewuste collega beschikbaar is.
Herkent u de hierboven beschreven situaties en het constant doorschakelen van oproepen die eigenlijk niet voor u bedoeld waren? Kies dan voor een VoIP-centrale van Com-One. Wij stellen elke installatie volledig af op de wensen van de eigenaar.
Maak een vrijblijvende afspraak met onze medewerkers. Wij komen graag bij u langs. Zo kunnen wij uw problemen leren kennen en onze oplossing daar volledig op afstemmen. Vervolgens krijgt u een gepersonaliseerd voorstel. U bereikt ons eenvoudig via onderstaand formulier of bel 09 274 02 00.
Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
VoIP is de ideale oplossing voor:
Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul
ons formulier
in.