Professionele VoIP-telefooncentrale voor vrije beroepen

Ondernemers willen bereikbaar zijn, altijd en overal. Dat is absoluut ook het geval voor wie een vrij beroep uitoefent. U behartigt de belangen van een cliënt en die wil natuurlijk zo snel mogelijk antwoord op zijn of haar prangende vragen. Niet bereikbaar zijn is in vele gevallen dan ook nefast voor uw kantoor.  

Wanneer u kiest voor een professionele VoIP-telefooncentrale van Com-One, laat u nooit meer cliënten in de kou staan. U bent steeds bereikbaar, kunt oproepen snel en eenvoudig doorschakelen en in geen tijd voicemails en keuzemenu’s instellen. Dat zijn trouwens nog maar enkele van de vele voordelen die een VoIP-telefooncentrale biedt.  

Com-One biedt een passende oplossing voor elk bedrijf dat of om het even wie een vrij beroep uitoefent. Wij zijn een VoIP-provider die zakelijk bellen vereenvoudigt voor zowel kleine als grote kantoren in de meest uiteenlopende sectoren.

Wat is VoIP precies?

VoIP is de afkorting van ‘Voice over Internet Protocol’. Dat zegt u misschien weinig, maar eigenlijk betekent het niets meer dan telefoneren via uw internetverbinding. Dat zorgt er onder meer voor dat u steeds bereikbaar bent voor uw klanten, terwijl u bespaart op uw telefoonrekening en toch de beste geluidskwaliteit geniet.  

Bovendien hoeft u geen plaats vrij te maken voor deze installatie en zich geen zorgen te maken over een wirwar van kabels en opstellingen, aangezien deze centrale zich volledig online, in de cloud, bevindt. We beschrijven hier meer in detail wat VoIP precies inhoudt. 

‘Een VoIP telefooncentrale is alleen weggelegd voor grote bedrijven.’

Elk kantoor of bedrijf kan zijn voordeel doen met een VoIP-telefooncentrale. Het is een mythe dat deze technologie een privilege zou zijn voor grotere bedrijven. Bij Com-One vindt u dan ook oplossingen voor bedrijven in alle maten en sectoren. Zowel eenmanszaken als kantoren met verschillende medewerkers genieten bij ons van de vele voordelen van zakelijke telefonie via VoIP.

Bij Com-One spitsen we een VoIP-telefooncentrale steeds toe op de specifieke behoeften van uw kantoor. Onze professionele centrales laten verschillende configuraties toe en u kunt ze te allen tijde zelf beheren via ons toegankelijke online platform en onze mobiele app.

De voordelen van een VoIP-telefooncentrale voor vrije beroepen

Er zijn meerdere voordelen verbonden aan telefonie via VoIP. Hieronder pikken we er voor u alvast de belangrijkste uit. Meer uitgebreide informatie vindt u hier.

U beheert uw telefonie zelf via onze intuïtieve app en website. Zelf uw flow kiezen, voicemailberichten inschakelen, keuzemenu’s aanpassen ... Een kind kan de was doen.

Bent u toch onbereikbaar, wegens ziekte of vakantie, dan kunt u dat duidelijk maken door aan uw cliënten een aangepaste boodschap mee te geven wanneer ze u proberen te bellen. Deze voicemailberichten zijn zeer eenvoudig in te schakelen en te automatiseren.

Klanten die naar uw algemeen nummer bellen, kunt u een keuzemenu aanbieden en meteen naar de juiste medewerker doorschakelen. Dat bespaart u en uw contact heel wat tijd.

U kunt twee oproepen op hetzelfde moment beantwoorden. Zo hoeft u geen belangrijke oproepen te missen wanneer u al in gesprek bent.

Geen enkele oproep blijft onbeantwoord wanneer u gebruik maakt van een VoIP-centrale. U schakelt eenvoudig oproepen door wanneer u onbereikbaar bent of laat klanten een keuzemenu of voicemail (lees hier meer over onze flexibel in te stellen voicemail) horen met meer informatie. U wijzigt deze instellingen bovendien eenvoudig zelf, altijd en overal.

Belt u iemand op via uw persoonlijke smartphone? Ook dan ziet de ontvanger alleen uw professionele nummer doordat u geconnecteerd blijft met uw telefooncentrale.

Wie kiest voor een VoIP-telefooncentrale is altijd en overal bereikbaar, dit zowel via vaste telefoon, smartphone als via computer.

In veel gevallen is bellen via VoIP voordeliger. Dit geldt vooral voor bedrijven die vaak internationaal bellen. Voor hen stelden we onze speciale Com-bundels op. Contacteer ons voor meer informatie hierover.

Kies voor een VoIP-telefooncentrale van Com-One

Bent u geïntrigeerd door de vele voordelen van een VoIP-telefooncentrale? Aarzel dan niet en neem meteen contact op met Com-One. Wij bezorgen u graag een voorstel op maat.

Ook wanneer u dat laatste zetje overtuiging mist en meer details zoekt over hoe een VoIP-centrale uw telefonieproblemen kan oplossen, kunt u contact met ons opnemen. Wij geven u graag de nodige informatie en komen vrijblijvend bij u langs om uw persoonlijke situatie te bespreken.

Bel ons op 09 274 02 00 of vul het contactformulier in.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.