Efficiënt oproepen doorschakelen naar smartphones

Een traditionele telefooncentrale laat niet altijd toe een oproep door te schakelen naar een mobiele telefoon of smartphone. Met de telefooncentrale van Com-One, die gebruik maakt van VoIP, zijn die problemen eens en voor altijd van de baan. Via onze handige smartphoneapp of het online platform wordt doorschakelen een fluitje van een cent.

Wat is een VoIP-telefooncentrale?

Een VoIP-centrale is een telefooncentrale die zich in de cloud bevindt en u via uw internetverbinding laat telefoneren. Dat betekent dat u altijd en overal bereikbaar bent en ook nog eens over een onbeperkt aantal gebruikers beschikt. Bovendien is een gebruiker niet langer gebonden aan één toestel. Elke gebruiker kan telefoneren via zowel een vast toestel als via een computer of smartphone.   

Meer details over wat VoIP precies is, leest u hier. Wilt u een duidelijk overzicht van de voordelen van een VoIP-centrale, dan vindt u op deze pagina alvast meer informatie.

Oproepen doorschakelen naar smartphones

Bij een telefooncentrale in de cloud maakt het niet uit of een gebruiker verbonden is via een vast toestel, een mobiele telefoon, een smartphone of een computer. Wanneer u over een internetverbinding beschikt, bent u bereikbaar voor inkomende en doorgeschakelde oproepen. De smartphone vormt daar wel een uitzondering op, in dat opzicht dat we hier de mobiele masten blijven gebruiken. We doen dit om steeds een optimale verbinding te kunnen garanderen. Daardoor bent u steeds bereikbaar, ook daar waar de internetdekking niet optimaal is.

Doordat u altijd en overal kunt connecteren met de VoIP-centrale, geniet u altijd en overal van de voordelen die deze oplossing te bieden heeft. Zo kunt u ook moeiteloos oproepen doorschakelen vanaf uw smartphone

Beheer uw flow zelf

Via de smartphoneapp of het online platform van Com-One beheert u te allen tijde zelf de flow van uw telefooncentrale. Bent u niet beschikbaar? Dan kunt u ervoor zorgen dat uw binnenkomende oproepen bij een collega terechtkomen. Is ook die collega onbeschikbaar of in gesprek? Dan is het de beurt aan de volgende in de rij. Kan niemand de oproep beantwoorden? Dan laat u gewoon een aangepast voicemailbericht afspelen. Meer informatie en voorbeelden over het instellen van flexibele voicemailberichten behandelden we al eerder. 

Via de eenvoudig te gebruiken smartphoneapp of het online platform van Com-One beheert u deze flow steeds zelf. Bovendien toont het Presence Managementsysteem u in één oogopslag welke collega’s beschikbaar zijn. Gedaan dus met het doorschakelen van oproepen naar een collega die in een meeting zit, ziek is of iemand anders aan de lijn heeft.

Moeiteloos doorschakelen via de VoIP-centrale van Com-One

Com-One is een Belgische VoIP-provider die bijzonder veel aandacht besteedt aan een oplossing op maat van iedereen. Geen onderneming is te klein om het gemak van een professionele VoIP-centrale te ondervinden.

Wilt u moeiteloos oproepen kunnen doorschakelen naar uw smartphone en bovendien de vele andere voordelen van een VoIP-centrale genieten? Neem dan contact op met Com-One. Wij komen graag bij u langs, om daarna een voorstel op maat uit te werken.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.