Een VoIP-centrale op maat van uw bedrijf

Zoekt u een telefooncentrale op maat van uw onderneming? Kies dan voor de VoIP-centrale van Com-One. Onze zakelijke telefonie bevindt zich volledig online en is daardoor perfect schaalbaar naar de grootte van elke onderneming. Of u nu een eenmanszaak runt of een KMO met 100 of meer werknemers.

Bij Com-One gaan we er prat op dat we een passende oplossing vinden voor elke onderneming. Met onze zakelijke telefonie communiceert u altijd en overal op een professionele manier met uw klanten.

De passende telefooncentrale voor uw onderneming

Een telefooncentrale is alleen rendabel voor een grote KMO.’ Het is een hardnekkige mythe die vaak de kop opsteekt. Niets is echter minder waar, en dat bewijzen we bij Com-One dagelijks. Zelfstandigen, vrije beroepen, de openbare sector, KMO's met 5 of 150 werknemers … Iedereen kan de voordelen genieten van een professionele telefooncentrale die gebruikmaakt van Voice over Internet Protocol (VoIP).

Ook uw onderneming haalt voordeel uit een VoIP-centrale

Bellen via een VoIP-centrale betekent eigenlijk zoveel als bellen via uw internetverbinding. Welke voordelen dat met zich meebrengt, is sterk afhankelijk van het type onderneming dat gebruikmaakt van deze technologie. Het spreekt voor zich dat een eenmanszaak andere voordelen zal ondervinden dan een grote KMO. Een greep uit de mogelijke voordelen:

  • Via VoIP bent u altijd en overal bereikbaar, of u nu op kantoor bent, van huis uit werkt of onderweg bent naar een klant. U belt steeds met het professionele nummer van de zaak en dit zowel met uw smartphone, als met het vaste toestel of uw laptop.
  • Onze telefooncentrale laat u toe een tijdelijke voicemail in te stellen. Daarnaast kunt u uw klanten een keuzemenu laten horen of oproepen doorschakelen van en naar om het even welk toestel.
  • Via de handige Com-One-smartphoneapp of het toegankelijke online platform beheert u gemakkelijk zelf uw telefooncentrale. Nummers toevoegen, uw voicemail aanpassen of oproepen doorschakelen is een fluitje van een cent.
  • De data uit uw bestaande database of CRM-pakket importeert u in uw telefonie. Zo beheert u alle klantengegevens op één plek.
  • Belt u vaak internationaal? Ons basispakket laat u alvast spotgoedkoop bellen binnen België, andere vaste bestemmingen worden dan als pakket op maat van uw wensen en budget uitgewerkt.
  • Met een VoIP-centrale in de cloud maakt u komaf met een fysieke telefooncentrale bij u op kantoor. Geen wirwar van kabels, maar een simpel softwarepakket is alles wat u nodig heeft om professioneel met uw klanten en zakenpartners te communiceren.

Een VoIP-centrale op maat van uw behoeften

Heeft deze kleine greep uit de voordelen van onze telefooncentrale u overtuigd? Of twijfelt u nog of onze VoIP-technologie wel datgene is waarnaar u op zoek bent? In beide gevallen doet u er goed aan contact op te nemen met Com-One.

Wij luisteren graag naar uw specifieke behoeften en wensen. Samen met u bekijken we hoe VoIP uw onderneming kan helpen professioneler te communiceren met uw klanten en partners.

VOIP telefooncentrale voor bedrijven - sectoren

Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.