Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
Com-One helpt kmo’s en zelfstandigen al zo’n tien jaar met het opzetten van een passende telefonie oplossing. Onze digitale telefooncentrales zijn flexibel in te stellen en passen zich aan aan de werking van jouw dokterspraktijk.
Wij kennen het reilen en zeilen in Vlaamse dierenartspraktijken. We kennen jullie manier van werken, jullie wensen en zorgen dat onze telefooncentrale zich hier volledig op afstemt. Hoe? Dat lees je hieronder.
Elke dierenarts heeft een eigen praktijk, maar toch is dit zelden de plek waar ze het vaakst te vinden zijn. Je bent vaak de baan op, of voert patiëntenbezoeken uit. Een ouderwets vast telefoontoestel is dus niet handig. Ook een draagbare telefoon volstaat niet. Een gsm of smartphone biedt wél de flexibiliteit die je zoekt.
Com-One integreert jouw smartphone (en die van je collega’s) in de telefooncentrale en zorgt zo dat ze de voordelen van ons systeem overnemen. Via jouw smartphone kan je dan ook perfect de volledige centrale beheren en aansturen. Een telefooncentrale hoeft dan ook niet plaatsgebonden te zijn.
We spreken hierboven over “de voordelen van onze telefooncentrale”, maar wat zijn die precies?
Meer details over de voordelen lees je hier.
Dierenartsen hebben lange werkdagen en moeten vrijwel altijd bereikbaar zijn voor noodgevallen. Velen kunnen het werk dan ook moeilijk loslaten. Een moderne telefooncentrale laat dan ook toe dat je inkomende oproepen makkelijk verdeelt over de wachtdiensten en collega’s. Zo is een vrije avond écht een vrije avond.
Hetzelfde geldt voor uitgaande oproepen: met onze telefonie oplossing switch je zeer eenvoudig tussen jouw professionele- en privé-nummer. Zo kan je onderweg ook met jouw smartphone bellen vanuit het nummer van de praktijk. Heb je dit momenteel nog niet? Bellen patiënten en vrienden je op hetzelfde nummer? Wij helpen je met het vinden van de juiste oplossing.
Als dierenarts is een agenda absoluut niet heilig. Noodgevallen komen altijd onverwacht en kunnen je hele planning overhoop halen. Flexibiliteit is dan ook van levensbelang. Wij zorgen dat jouw telefooncentrale flexibeler is dan ooit tevoren:
Huisdieren zijn ons bijzonder veel waard. Familieleden willen dan ook zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden worden van de status van hun lieveling. Dierenartsen moeten vaak een update geven, maar dit is niet eenvoudig wanneer je op de baan bent. Een duidelijke communicatie, ook wanneer je niet kan opnemen, is dan ook zeer belangrijk.
Wij bieden de optie verduidelijkende bandjes op te nemen, waarin de reden voor onbereikbaarheid, de openingsuren en antwoordapparaten meegegeven worden. Zo informeer je jouw patiënten te allen tijde. Je kan hierin bijvoorbeeld ook verwijzen naar een online reservatieplatform of een dierenarts van wacht. De cliënt moet altijd weten of de arts bereikbaar is en als dit niet zo is, moet hij/zij de juiste richting uitgestuurd worden.
Onze maatschappij wordt steeds digitaler. Onze communicatie en administratie gebeurt steeds vaker digitaal, ook voor dierenartsen. Een moderne telefooncentrale past natuurlijk in deze evolutie. Softwarepakketten zoals Fuga of Vetfiles moeten dan ook compatibel zijn met de telefonie-oplossing.
Bij Com-One is dit het geval. Wij openen meteen de juiste patiëntenfiche wanneer die jou opbelt. Handig toch?
Werk jij in een dierenartsenpraktijk en ben je op zoek naar een moderne telefooncentrale die je helpt bij het uitoefenen van je job? Twijfel je nog of onze telefooncentrales zijn wat je zoekt en of ze jouw huidige problemen oplossen? Neem in beide gevallen contact op met Com-One. Wij bezorgen je graag meer informatie, geheel vrijblijvend.
Bel ons op 09 274 02 00 of vul het contactformulier in.
Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen
VoIP is de ideale oplossing voor:
Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul
ons formulier
in.