Over Com-One | Com-One

Com-One, uw Belgische VoIP-provider

Com-One is een VoIP-provider gevestigd in Ingelmunster en Mechelen. Wij zijn actief in heel België en bieden elke onderneming een professionele telefooncentrale op maat van hun specifieke behoeften. Of u nu een eenmanszaak runt of een KMO met 150 werknemers: bij Com-One vindt u de passende telefooncentrale

Wij staan voor het leveren van een stabiel totaalpakket, gaande van toestellen en telefooncentrales tot onze eigen firmware. Daarnaast hechten wij enorm veel belang aan een persoonlijke aanpak.

Maak kennis met Com-One

Com-One is het geesteskind van Randy Deschryver, die in 2012 een start-up uit de grond stampte in het West-Vlaamse Ingelmunster, uitgaande van de gedachte dat elke onderneming een professionele telefooncentrale verdient die afgesteld is op haar specifieke behoeften. Vandaag telt ons team tien leden, stuk voor stuk technisch onderlegd én met een can-do-mentaliteit.  

Voor Com-One is geen enkele ondernemer ooit te klein geweest. Wij leverden de afgelopen jaren dan ook oplossingen voor de meest uiteenlopende klanten, van dokterspraktijken, communicatiebureaus en callcenters tot internationaal actieve KMO's.

Com-One levert telefonie-oplossingen op maat

Com-One zorgt ervoor dat u de stap zet naar een professionele telefooncentrale die gebruikmaakt van VoIP, Voice over Internet Protocol. Dit soort centrale vervangt de traditionele telefoonlijn door een internetverbinding. Op die manier bevindt uw centrale zich online, ‘in de cloud’, zoals dat heet. U bent daardoor altijd en overal bereikbaar, u kunt altijd rekenen op de beste geluidskwaliteit en u kunt een onbeperkt aantal gebruikers toevoegen.

Wij leveren alleen oplossingen op maat. Geen twee ondernemingen zijn gelijk en hebben dezelfde behoeften op het vlak van communicatie met hun klanten. Daarom komen wij graag bij u langs voor een persoonlijk gesprek. Daarna bekijken we in detail hoe we uw specifieke problemen kunnen oplossen met een op telefooncentrale op maat.

De service van Com-One

De helpdesk van telefonieproviders is vaak synoniem met een lange wachttijd en verschillende keren doorgeschakeld worden naar een andere dienst. Bij Com-One streven we ernaar elke oproep binnen de minuut te beantwoorden. Bovendien zijn al onze medewerkers technisch onderlegd, waardoor zij vrijwel elke vraag van onze klanten van een passend antwoord kunnen voorzien. Bovendien zijn de technici die uw centrale zullen configureren ook de mensen die onze helpdesk bemannen. Bijgevolg heeft u dus niet alleen een expert aan de lijn, maar ook iemand die uw case al kent. 

Com-One levert een totaaloplossing. Dat betekent dat we zowel het netwerk, de toestellen, de software als de installatie verzorgen. U hoeft zich ook geen zorgen te maken over de overdracht van de centrale van uw vorige provider. Dat doen onze medewerkers voor u.

Neem contact op met Com-One

Bent u klaar om de stap te zetten naar een professionele VoIP-centrale? Twijfelt u nog of onze centrales een oplossing bieden voor uw communicatieproblemen? In beide gevallen doet u er goed aan contact op te nemen met Com-One. Wij luisteren graag naar uw verzuchtingen en werken vervolgens een voorstel op maat uit. 

U bereikt ons eenvoudig via het formulier hieronder of via 09 274 02 00.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.