Professionele VoIP-telefooncentrale voor KMO’s

Een professionele indruk maken in de communicatie met uw klanten is cruciaal voor de reputatie van uw bedrijf. U wilt dan ook te allen tijde vermijden dat klanten niemand aan de lijn krijgen wanneer ze bellen en met hun vragen blijven zitten.

KMO’s zijn er in alle maten en sectoren, maar toch garanderen we bij Com-One dat elke onderneming bij ons terechtkan voor een telefooncentrale op maat van haar specifieke wensen en behoeften. Of u nu een eenmanszaak hebt of een KMO met 150 werknemers leidt, bij Com-One vindt u ongetwijfeld de professionele telefooncentrale die bij u past.

VoIP, wat moet ik me daarbij voorstellen?

VoIP staat voor ‘Voice over Internet Protocol’. Nu kijkt u misschien alsof u het in Keulen hoort donderen, maar eigenlijk betekent VoIP niet meer of minder dan telefoneren via een internetverbinding. Met deze technologie beheert u zelf op een eenvoudige manier een professionele telefooncentrale die u tal van voordelen biedt. 

Als ondernemer wilt u altijd en overal bereikbaar zijn en uw klanten op hun wenken bedienen. Een VoIP-centrale van Com-One helpt u daarbij. Met onze technologie gaat geen oproep onopgemerkt voorbij, stelt u in een handomdraai een aangepast keuzemenu in of schakelt u een voicemailbericht in of uit. Zakelijk bellen was nog nooit zo eenvoudig.

"Is een VoIP-telefooncentrale alleen voordelig voor een grote KMO?"

Neen. De VoIP-centrales van Com-One voldoen aan de behoeften van elk bedrijf. Groot, klein, in de openbare sector, b2b of b2c: elke onderneming doet bij ons haar voordeel met een professionele telefooncentrale.

Een VoIP-telefooncentrale stelt paal en perk aan herkenbare problemen zoals onbeantwoorde oproepen of telefoontjes die steeds bij de verkeerde persoon terechtkomen. De voordelen zijn legio, we bespreken ze hieronder uitvoerig.

De vele voordelen van een VoIP-telefooncentrale voor KMO's

Een professionele telefooncentrale die gebruikmaakt van VoIP biedt u verschillende functies die ervoor zorgen dat u steeds bereikbaar bent voor uw klanten en leveranciers. U maakt bovendien overal en op elk moment een professionele indruk. 

Lees hier alvast enkele van de belangrijkste voordelen van een VoIP-centrale voor elke KMO:           

  • U bent steeds bereikbaar. En we bedoelen ook écht ‘steeds’. Of u nu op kantoor of in het magazijn bent, of onderweg naar een klant. Zolang u uw smartphone, laptop of telefoontoestel bij de hand hebt, kunnen uw klanten u bereiken.
  • Wanneer u een klant belt met uw persoonlijke smartphone, krijgt die alleen uw professionele telefoonnummer te zien.
  • U laat uw klanten nooit meer in de kou staan. Bent u onbereikbaar? Dan schakelt u eenvoudig uw oproepen door. Is uw bedrijf gesloten? In een ommezien hebt u een voicemailbericht ingesteld.
  • U beheert alles zelf via de toegankelijke Com-One-app of ons online platform.
  • U kunt uw klanten een keuzemenu voorschotelen, zodat ze snel de juiste persoon aan de lijn krijgen. Dat bespaart u, uw medewerkers en uw klanten een hoop tijd. Bovendien is het menu zo aangepast bij afwezigheid van een collega of een wijziging in uw organisatie.
  • Hangt u aan de lijn, maar krijgt u een belangrijke tweede oproep? Geen probleem. Met de VoIP-centrale van Com-One neemt u twee oproepen tegelijkertijd aan.
  • Mooi meegenomen is bovendien dat veel bedrijven hun telefoonrekening zien dalen wanneer ze kiezen voor een VoIP-centrale. Belt u geregeld naar of vanuit het buitenland? Vraag dan naar onze speciale Com-bundels.

Vraag uw voorstel op maat aan bij Com-One

Runt u een KMO of is uw bedrijf op zoek naar een moderne telefonie-oplossing? Aarzel dan niet om Com-One te contacteren. Wij maken graag een vrijblijvende afspraak met u. Zo kunnen wij uw specifieke situatie inschatten en een oplossing op maat voorstellen. 

U bereikt ons eenvoudig via onderstaand formulier, of telefonisch via 09 274 02 00.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.