Met Unified Communications schakelt u altijd en overal vlot oproepen door

Een telefonische oproep doorschakelen. Het lijkt vanzelfsprekend, maar toch is het iets wat voor velen niet eenvoudig is. Ook voor ons bij Com-One is het een vaak gehoorde bron van frustratie bij klanten die informeren naar onze diensten.

Een telefooncentrale die steunt op het Unified Communications (UC) principe maakt meteen komaf met dit probleem. Oproepen doorschakelen wordt namelijk kinderspel.

Wat is Unified Communications (UC)?

Uitleggen hoe Unified Communications uw doorschakel-probleem oplost zonder te weten wat UC precies inhoudt, heeft weinig zin. De details leest u hier, maar we geven hieronder toch graag kort mee wat we hiermee bedoelen.

UC zorgt ervoor dat u niet meer gebonden bent aan één toestel om u telefonie te organiseren. Het gaat hier om een toegankelijk softwarepakket dat verschillende manieren van communicatie samenbrengt op uw computer. Deze software is nauw verbonden met een VoIP-centrale; een telefooncentrale die u laat telefoneren over een stabiele internetconnectie. Dit levert u een hele hoop functies en voordelen op die een standaard telefooncentrale niet aanbiedt. Dit wordt VoIP-technologie genoemd.  

Via uw Unified Communications software kunt u e-mailen, telefoneren, uw telefoonboek en klantgegevens beheren, conference calls inleggen en zoveel meer. U leest meer over de vele functies op deze pagina.

Met Unified Communications is oproepen doorschakelen kinderspel

Voor zij die situaties herkennen waarin doorschakelen van oproepen moeilijk verloopt of zelfs helemaal niet mogelijk is, hebben we goed nieuws. Een moderne telefooncentrale die gebruik maakt van UC en VoIP zorgt ervoor dat u te allen tijde oproepen kunt doorschakelen in een vingerknip.

Een oproep van uw smartphone, vast toestel of laptop schakelt u zeer eenvoudig door naar een ander toestel (ongeacht welk type). De telefooncentrale met UC van Com-One beschikken over een zeer toegankelijke interface, waardoor de bediening zeer eenvoudig is. Bovendien zorgt het zogenaamde presence management systeem ervoor dat u steeds kunt zien of uw collega beschikbaar is. Een oproep doorschakelen naar een collega die in gesprek of afwezig is? Dat gebeurt nooit meer.

Doordat een telefooncentrale met UC en VoIP zich online bevindt, kunt u overal en altijd connectie maken, zolang u over een internetconnectie beschikt.

Uw telefooncentrale met Unified Communications bij Com-One

Ondervindt u ook vaak problemen met het doorschakelen van oproepen? Of zit u nog met specifieke vragen over uw situatie en wat u verlangt van een nieuwe telefooncentrale? In alle gevallen neemt u vrijblijvend contact op met Com-One. Onze medewerkers komen graag bij u langs om alle mogelijkheden in detail te bekijken, alvorens u een op maat gemaakt voorstel te bezorgen.

Neem contact met ons op via het invulformulier hieronder. Ook telefonisch zijn wij bereikbaar via 09 274 02 00.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.