VoIP is dé oplossing om telefonie te beheren in meerdere filialen

Zoekt u de ideale oplossing voor uw telefonie in meerdere afdelingen, winkels of filialen? Dan is een moderne VoIP-centrale ongetwijfeld wat u zoekt. Deze telefooncentrales zijn eenvoudig te schalen naar de grootte van elke zaak. Één ding is zeker: uw communicatie zal zowel intern als extern meerdere stappen voorwaarts zetten.

Bij Com-One helpen we u graag verder met het implementeren van een oplossing op maat van uw onderneming. Met onze VoIP-centrales wordt intern communiceren kinderspel en blijft geen oproep meer onbeantwoord.

Wat is een VoIP-centrale?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Geen idee wat dit precies inhoudt? Dit betekent niets meer dan een telefooncentrale die u laat communiceren via het internet. U kiest hierbij niet meer voor een fysieke centrale, maar één die zich online - in de cloud - bevindt. U leest meer details over wat VoIP precies inhoudt op deze pagina

U bent dus niet meer afhankelijk van een beperkt aantal fysieke telefoonlijnen. Met een VoIP-centrale voegt u een vrijwel oneindig aantal gebruikers en toestellen toe aan uw netwerk, ongeacht hun locatie. Die gebruikers kunnen vervolgens connecteren met uw centrale via een vast toestel, een smartphone of de computer. Wanneer ze over een internetverbinding beschikken, krijgen ze toegang tot alle functies die deze centrales te bieden hebben. 

De voordelen van kiezen voor een VoIP-centrale

Het belangrijkste voordeel van een VoIP-centrale voor bedrijven met meerdere filialen hebben we hierboven eigenlijk al vermeld: zolang u over een internetverbinding beschikt, geniet u van alle functies van de telefooncentrale. Dit betekent dat u, ongeacht uw locatie, kan connecteren; oproepen doorschakelen, uw telefoonboek beheren, het keuzemenu aanpassen of een voicemailbericht instellen. Het maakt hierbij niet uit of u nu op kantoor, in het buitenland of onderweg bent.

Alle gebruikers die geconnecteerd zijn aan uw VoIP-centrale bellen bovendien kosteloos met elkaar. Dit geldt zowel voor gebruikers die zich in hetzelfde kantoorgebouw bevinden, als collega’s die elders (zelfs internationaal) werken. Via het eenvoudig te gebruiken online platform met presence management system ziet u meteen wie beschikbaar is. Zo schakelt u nooit meer een oproep door naar een collega die onbeschikbaar is. Tot slot nog dit: aangezien u belt via een kwalitatieve internetverbinding, geniet u steeds van de beste geluidskwaliteit. Zoekt u meer informatie over de vele voordelen van VoIP-centrales? Neem dan ook zeker deze pagina door!

Uw VoIP-centrale op maat bij Com-One

Com-One is uw Belgische VoIP provider en geloof sterk dat elke ondernemer, klein of groot, kan genieten van de voordelen van een VoIP-centrale. Wij maken zowel tijd voor eenmanszaken als ondernemingen met verschillende vestigingen.

Wenst u een voorstel op maat of twijfelt u of VoIP dé oplossing biedt voor de problemen die u momenteel ondervindt? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Wij komen graag bij u langs om meer in detail te treden. U bereikt ons via ons contactformulier, of telefonisch via 09 274 02 00.

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.