Ontdek direct wat VoIP allemaal kan doen

Com-one levert VoIP-telefonie aan bedrijven. Onze centrales beschikken over diverse mogelijkheden die de productiviteit en effectiviteit van uw team en communicatie aanzienlijk verbeteren. 

Bovendien is de VoIP-provider even belangrijk als de VoIP-technologie zelf. Com-One staat bekend om de topservice, 24/7. Wij zijn altijd bereikbaar voor vragen of problemen met uw installatie, als u beslist om klant te worden.

Een greep uit onze VoIP-funtionaliteiten:

Onze VoIP-centrale is compatibel met uw bestaande software. Gebruikt u een CRM- of ERP-pakket of andere software waarin u klantengegevens bewaart? Dan kunt u deze gegevens eenvoudig importeren in onze software.

Zo ziet u meteen wie u opbelt en kunt u vanaf uw computer met één simpele klik uw klanten opbellen.

U kunt meerdere voicemailberichten instellen die afgespeeld worden in bepaalde situaties of tussen bepaalde uren.

Zo kunt u een voicemailbericht laten afspelen wanneer uw medewerkers niet opnemen na 20 seconden, een bericht na sluiting van uw kantoor en een ander bericht tijdens de middagpauze. De VoIP-centrale past zelf het voicemailbericht aan naargelang het tijdstip. 

Tevens kunt u voor de rechtstreekse nummers van medewerkers aparte berichten instellen die enkel worden afgespeeld indien de oproep niet automatisch wordt doorgeschakeld naar een collega.

Zorg dat uw medewerkers sneller hun klanten aan de lijn krijgen.

Uw vertegenwoordigers met een vaste klantenportefeuille kunnen automatisch die klanten doorgeschakeld krijgen, ook wanneer die op het algemene nummer bellen.

U kunt elke beller een keuzemenu voorschotelen die hen zelf laat kiezen welke dienst ze aan de lijn krijgen. Dat bespaart u en uw klanten een hoop tijd.

Het keuzemenu is eenvoudig in te stellen en is bovendien makkelijk aan te passen bij afwezigheid van een collega of een wijziging in uw organisatie.

U kunt zelf opgenomen voice prompts gebruiken van een van de volgende formaten:

  • .WAV-formaat
  • mono
  • 8kHz
  • A-Law

 

Oproepen kunnen moeiteloos doorgeschakeld worden naar smartphones. Dit kunt u doen via de smartphoneapp of ons online platform.

Tevens kunt u een aantal regels koppelen aan het doorschakelen. Bijvoorbeeld dat enkel op bepaalde werkdagen oproepen worden doorgeschakeld of enkel wanneer de medewerker heeft aangegeven niet bereikbaar te zijn omdat ze bijvoorbeeld in een meeting zitten of al iemand anders aan de lijn hebben.

Ook kunt u instellen dat oproepen in eerste instantie bij een collega terechtkomen, maar als vervolgens niet wordt opgenomen binnen 15 seconden, de oproep automatisch wordt doorgeschakeld naar uw smartphone.

Via de eenvoudig te gebruiken smartphoneapp of het online platform van Com-One beheert u te allen tijde zelf de flow van uw telefooncentrale.

Bent u niet beschikbaar? Dan kunt u ervoor zorgen dat uw binnenkomende oproepen bij een collega terechtkomen. Is ook die collega onbeschikbaar of in gesprek? Dan is het de beurt aan de volgende in de rij. Kan niemand de oproep beantwoorden? Dan laat u gewoon een aangepast voicemailbericht afspelen. 

Start met uw gratis demo

Wilt u het eerst zelf ervaren? Geen probleem! Wij doen u een uniek aanbod om onze diensten uit te proberen met een gratis demo. Vul onderstaand formulier in om direct te beginnen. Vragen hierover? Bel dan snel even naar 09 274 02 00 en we leggen uit hoe we u de demo bezorgen. 

Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.