VoIP-telefonie | Com-One

VoIP-telefonie op maat

Ervaar zelf hoe makkelijk VoIP-telefonie werkt en welke voordelen het kan opleveren voor uw bedrijf. U kunt oproepen makkelijk doorschakelen naar uw gsm. Ook keuzemenu's en een callflow (schedule) instellen behoren tot de mogelijkheden.

 

 

U kunt elke beller een keuzemenu voorschotelen die hen zelf laat kiezen welke dienst ze aan de lijn krijgen. Dat bespaart u en uw klanten een hoop tijd. Is een collega niet beschikbaar? Dan wordt de beller automatisch doorgeschakeld naar de volgende in de rij dankzij het slimme Presence Managementsysteem. En mocht onverhoopt diegene na 20 seconden niet opnemen, dan kunt u meerdere voicemailberichten instellen die afgespeeld worden in bepaalde situaties of tussen bepaalde uren.

Wijziging in uw organisatie? Geen probleem, want het keuzemenu en de schedule zijn eenvoudig aan te passen.

 

Voordelen van VoIP bij Com-One:

Oproepen kunnen moeiteloos doorgeschakeld worden naar smartphones. Dit kunt u doen via de smartphoneapp of ons online platform.

Tevens kunt u een aantal regels koppelen aan het doorschakelen. Bijvoorbeeld dat enkel op bepaalde werkdagen oproepen worden doorgeschakeld of enkel wanneer de medewerker heeft aangegeven niet bereikbaar te zijn omdat ze bijvoorbeeld in een meeting zitten of al iemand anders aan de lijn hebben.

Ook kunt u instellen dat oproepen in eerste instantie bij een collega terechtkomen, maar als vervolgens niet wordt opgenomen binnen 15 seconden, de oproep automatisch wordt doorgeschakeld naar uw smartphone.

Belt u iemand op via uw persoonlijke smartphone? Ook dan ziet de ontvanger alleen uw professionele nummer doordat u geconnecteerd blijft met uw telefooncentrale.

In veel gevallen is bellen via VoIP voordeliger. Dit geldt vooral voor bedrijven die vaak internationaal bellen. Voor hen stelden we onze speciale Com-bundels op. Contacteer ons voor meer informatie hierover.

Onze VoIP-centrale is compatibel met uw bestaande software. Gebruikt u een CRM- of ERP-pakket of andere software waarin u klantengegevens bewaart? Dan kunt u deze gegevens eenvoudig importeren in onze software.

Zo ziet u meteen wie u opbelt en kunt u vanaf uw computer met één simpele klik uw klanten opbellen.

Via de eenvoudig te gebruiken smartphoneapp of het online platform van Com-One beheert u te allen tijde zelf de flow van uw telefooncentrale.

Bent u niet beschikbaar? Dan kunt u ervoor zorgen dat uw binnenkomende oproepen bij een collega terechtkomen. Is ook die collega onbeschikbaar of in gesprek? Dan is het de beurt aan de volgende in de rij. Kan niemand de oproep beantwoorden? Dan laat u gewoon een aangepast voicemailbericht afspelen. 

Zorg dat uw medewerkers sneller hun klanten aan de lijn krijgen.

Uw vertegenwoordigers met een vaste klantenportefeuille kunnen automatisch die klanten doorgeschakeld krijgen, ook wanneer die op het algemene nummer bellen.

 

Kies voor een VoIP-telefooncentrale van Com-One

Bent u geïntrigeerd door de vele voordelen van een VoIP-telefooncentrale? Aarzel dan niet en neem meteen contact op met Com-One. Wij bezorgen u graag een voorstel op maat.

Ook wanneer u dat laatste zetje overtuiging mist en meer details zoekt over hoe een VoIP-centrale uw telefonieproblemen kan oplossen, kunt u contact met ons opnemen. Wij geven u graag de nodige informatie en komen vrijblijvend bij u langs om uw persoonlijke situatie te bespreken.

Bel ons op 09 274 02 00 of vul het contactformulier in.

 

Vraag een gratis demo en offerte aan van onze oplossingen

Vraag naar een offerte op maat!
Bel +32 9 274 02 00 of vul ons formulier in.